תמיכה טכנית
packagemodinner_3
שירות גיבוי מקוון BacKIT2.net
packagemodinner_2
 
שירות גיבוי מקוון - BackIT2.net

עיקרי השירות

 

 

שרות הגיבוי המרוחק מבוסס על תכנת גיבוי מיוחדת המתקשרת עם חוות הגיבוי שלנו דרך חיבור האינטרנט הקבוע של הלקוח או לחלופין דרך חיבור קבוע ישירות לחוות השרתים (שירות בתשלום נוסף לספק תקשורת ). בכל יום נבדק המידע הארגוני של הלקוח והשינויים לעומת הקיים בחוות השרתים בלבד נשלחים דרך האינטרנט אל חוות הגיבוי. הלקוח יכול, בעזרת מפתח ההצפנה האישי, לשחזר את המידע שלו מכל מקום ובכל עת כולל כל גרסא אחורה שנשמרה.

במסגרת השירות מקבל הלקוח:

  • רשיונות לכל שרת או תחנת עבודה שדורשים גיבוי .
  • הקצאת שטח אחסון לגיבוי ולשמירת הגרסאות הקודמות על-פי בחירת הלקוח.
  • גיבוי לתיבות דואר Exchange בתצורת Brick-Level המאפשר שחזור פריטים בודדים (תיבות ראשונות כלולות במחיר בהתאם לחבילה, תיבות נוספות בתשלום).
  • התקנה והגדרה ראשונית של השירותים המבוקשים כלולים במחיר.
  • שירות גיבוי ראשוני ידני ללקוחות עם כמויות גדולות במיוחד של מידע (בתשלום חד-פעמי).
  • תמיכה טלפונית ללא הגבלה בנושאי גיבוי ושחזור כלולה במחיר.

במהלך השימוש בשירות מקבל הלקוח:

  • שם משתמש וסיסמא להגנה על חשבון המשתמש ומפתח הצפנה לשמירה על סודיות המידע.
  • דאר אלקטרוני עם סיכום הצלחת/כישלון עבודות הגיבוי היומיות.
  • דו“ח מצב מקוון לגבי ניצולת שטח האחסון, גרסאות קודמות, גודל המידע המגובה.

שירותים נוספים שניתן לקבל:

  • יצוא ושמירת המידע למדיה חיצונית כגון קלטות לשמירה ארוכת טווח.
  • שחזור כל המידע לכוננים חיצוניים והעברתו באמצעות טכנאי לאתר הלקוח.
  • טכנאים מומחים לשחזור רשתי מלא באתר הלקוח עד להתאוששות מלאה.

ראשי

עיקרי השירות

שאלות נפוצות

עלויות

משווקים

נסו עכשיו!

לאתר הגיבוי

 

platforms