תמיכה טכנית
packagemodinner_3
שירות גיבוי מקוון BacKIT2.net
packagemodinner_2
 
שירות גיבוי מקוון - BackIT2.net

שאלות נפוצות

 

 

שאלה: מדוע כדאי לנו לגבות את המידע העסקי או הפרטי שלנו?

תשובה: כל אדם אשר חווה איבוד מידע חשוב וחיוני בקריסת חומרה או אסון אחר, בין אם זה מסמכי הנהלת חשבונות, דארים חשובים או תמונות של הילדים יודע כמה חשוב לגבות. בימינו הדיגיטליים, המידע הוא הנכס שלנו ורצוי לשמור עליו בכל דרך הניתנת.

שאלה: יש לנו גיבוי מקומי בקלטת/דיסק חיצוני/דיסקים, מדוע כדאי לגבות בגיבוי מרוחק?

תשובה: גיבוי מרוחק הוא נדבך הגנה נוסף ומהיר לגיבוי ושחזור מידע עסקי ופרטי חיוני. בעזרת גיבוי אוטומטי ומרוחק זה תוכלו לדעת בראש שקט כי המידע החיוני שלכם קיים וזמין מיידית בכל תקלה או אסון הגורמים לאיבוד המידע ו/או הגיבוי המקומי שלכם.

שאלה: סודיות המידע שלנו חשובה לנו מאד. למי עוד יש גישה למידע שלי?

תשובה: הסודיות שלכם חשבו לנו באותה מידה ולכן לאף אחד מלבדכם אין אפשרות לקרוא את המידע הזה, אפילו לא לנו. במידה וקרה הבלתי אפשרי וקבצי הגיבוי שלכם הגיעו לידיים הלא נכונות רק לכם האפשרות לפתוח את הצפנת המידע בעזרת מפתח ההצפנה שברשותכם. שימו לב ואל תאבדו את מפתח ההצפנה!

שאלה: מתי ומהיכן נוכל לגבות את המידע שלי?

תשובה: תמיד ומכל מקום! המידע שלכם זמין 24 שעות ביום ותוכלו בחיבור פשוט עם התוכנה, מכל מחשב (ובתנאי שיש לכם את מפתח ההצפנה איתכם) לשחזר את המידע בקלות ובמהירות.

שאלה: כיצד אתם מגינים על המידע שלי?

תשובה: כאשר תכננו את שירות הגיבוי ידענו שעלינו לבנות מערכת חזקה ושמורה שבשליטתנו הבלעדית וללא התערבות גורם צד שלישי. חומרת השרתים בחוות הגיבוי המחזיקים את המידע שלכם היא שלנו בלבד ומנוטרת תמידית על-ידי טכנאינו, חומות-האש מותקנות ומתוחזקות על-ידינו בלבד,וחוות השרתים נבחרה לאחר בדיקה כי היא עומדת בסטנדרטיים גבוהים במיוחד של יציבות חשמלית, יציבות תקשורת ואבטחה פיזית.

שאלה: יש לי המון מידע לגבות, כיצד אוכל לגבות הכל מרחוק וכמה זמן זה יקח?

תשובה: בקוי ADSL עם מהירות העלאה של כ 512Kbps ובניצול של מחצית מרוחב הפס בלבד ניתן לגבות כ-1GB של מידע כל לילה. לאחר גיבוי ראשוני שיקח מספר ימים נעשה גיבוי של הקבצים שהשתנו בלבד, גודלם של קבצים אלו הוא בדרך-כלל קטן בהרבה מ 1GB ליום. לחברות עם מידע רב לגיבוי ראשוני מוצע שרות העברת מידע ידנית לעיקרי המידע המגובה.

ראשי

עיקרי השירות

שאלות נפוצות

עלויות

משווקים

נסו עכשיו!

לאתר הגיבוי

platforms