תמיכה טכנית
packagemodinner_3
שירות גיבוי מקוון BacKIT2.net
packagemodinner_2
 
     
שירותי דואר אלקטרוני ארגוני בענן Hosted Microsoft Exchange

שאלות נפוצות

 

 

 שאלה: מדוע כדאי לעבוד עם דואר ארגוני ולא עם הדואר שמספק ספק האינטרנט?

תשובה: דואר ארגוני מספק יכולת לעבוד אם אנשים אחרים בארגון בצורה שיתופית. יומנים משותפים, בדיקת זמן פנוי, ספרי כתובות משותפים ועוד. בנוסף שרת דואר ארגוני מאפשר שמירת עותק אחד של כל הדואר שלך ומסנכרן אותו עם כל מכשיר או מחשב אליו אתה מחובר ושומר את כולם עדכניים - זהו יתרון חשוב.

שאלה: מדוע כדאי לי לעבוד עם דואר ארגוני Microsoft Exchange ולא עם גוגל?

תשובה: להבדיל מגוגל אשר שומרת לעצמה את הזכות לבדוק את הדואר שלך, שירות הדואר מבוסס Microsoft Exchange הוא פרטי לחלוטין - אף ארגון לא סורק, מאנדקס או עובר על הדארים שלך..

שאלה: חוץ מנושא הפרטיות, מדוע עוד כדאי לי לעבוד עם דואר ארגוני Microsoft Exchange ולא עם גוגל?

תשובה: הדרך העיקרית להסתנכרן מול גוגל היא או בעזרת POP3 או בעזרת IMAP שלשניהם יש חסרונות. ב Microsoft Exchange יש סנכרון מלא וקל בין אם זה למכשירים ניידים, למחשבים ניידים, מחשבים נייחים ועדיין כל המכשירים מעודכנים לחלוטין לאותה תיבת דואר - אין אף שינוי ולא צריך לדאוג לכך שהמידע לא מלא באחד המכשירים!

שאלה: יש לי שרת SBS או שרת דואר ארגוני Exchange 2003 כיום. האם עדיין כדאי לי לעבוד עם Hosted Microsoft Exchange?

תשובה: התשובה אמנם תלויה בעוד גורמים אבל במקרים רבים בפרוש כן. עלויות האחזקה של שרת דואר ארגוני והתמיכה הרציפה בו, עלויות שדרוג הרישיונות, הצורך בחיבור אינטרנט עם כתובת קבועה, הצורך להחזיק שרת דולק ומבזבז חשמל בכל רגע בארגון - כל אלו יכולים להטות את הכף לטובת כדאיות השימוש ב Hosted Microsoft Exchange.

שאלה: מספר חברות נוספות בארץ ובעולם נותנות את השירות הזה, מדוע דווקא להשתמש בשירות שלכם?

תשובה: רוב החברות האחרות מספקות את הפונקציה אך נופלות בשירות. הבנה אמיתית של דואר ארגוני, של קשיי המעבר מספק דואר אחד לשני, של הקריטיות של השירות ללקוחות, כל אלו מייחדים את בי-טק בתפיסת השירות. מומחי החברה לא ישקטו עד שידעו שלקוח מנצל את יכולת המערכת בצורה מלאה ועובר לשרת דואר החדש בצורה חלקה עם ידע כיצד להתמודד עם בעיות.

שאלה: אם אני חייב ששירות הדואר הארגוני שלי יישב בחו"ל ולא בארץ, מה אני עושה?

תשובה: בדיוק למטרות אלו התחברנו עם חברת Hostway בארה"ב. ללקוחות אלו אנו מספקים את השירות ישר מחו"ל על גבי התשתית האמריקאית והלקוח ממשיך להנות מכל היתרונות של דטה-סנטר בחו"ל עם השירות שלנו.

ראשי

עיקרי השירות

שאלות נפוצות

עלויות

מה יש רק אצלנו? קראו

hosted-exchange