תמיכה טכנית
packagemodinner_3
שירות גיבוי מקוון BacKIT2.net
packagemodinner_2
 

מרכזי התמיכה של יצרנים מובילים

לשירותכם רשימה של מרכזי תמיכה, טלפונים וכתובות של יצרנים מובילים בתחום.

hp_sm

בעמוד הראשי של אתר הבית של HP ישראל בכתובת http://www.hp.co.il - ביחרו באפשרות "תמיכה ופתרון בעיות" - שם אפשר למצוא דרכים רבות לקבלת פתרון לבעייה.

לקבלת שרות עבור מוצרי צריכה ביתייםהתקשרו לטלפון: 1-700-503-048

לקבלת שרות עבור תחנות עבודה ומוצרים עסקייםהתקשרו לטלפון: 09-8304848

לקבלת שרות עבור שרתים ותחנות עבודה התקשרו לטלפון 09-7623300

 

lenovo_smibm_sm

מעבדה ראשית - גבעת שמואל

רח' רחבעם זאבי בנין עמיטק.ממוקם על כביש גהה מול קוקה קולה, הכניסה מגבעת שמואל.

*6557

או

03-9142800

 

dell_sm

 באפשרותך לבקר ב-  www.dell.co.il/support לתמיכה בשרות עצמי.

1.      יש להצטייד בתג השרות [Service Tag] או בקוד השרות המהיר [Express Service Code] אותם ניתן למצוא בגב המחשב בהתאם להוראות בהמשך.

2.      יש להתקשר למוקד תמיכה טלפוני במספר:   1-809-444-688 (ימי ראשון עד חמישי- 8:30 עד 17:00). השיחה הינה שיחה בעלות מקומית.

3.      נציג תמיכה טכנית יאבחן את הבעייה ובמידת הצורך - יפנה למרכז השירות בהרצליה פיתוח

 

microsoft_sm

http://www.microsoft.com/israel/support/customers/default.mspx

 תמיכה 09-7625400

תמיכה עיסקית *2425

מרכז האקטיבציה העולמי – 1-800-350-444

 

symantec_sm

180-943-4725 שיחה חינם למרכז השירות העולמי

 

d-link_sm

תמיכה פרטית: 03-9212886

תמיכה עיסקית: 03-9212608

שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00